Alweer 2 weken school achter de rug - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Harmke Zuidema - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken school achter de rug - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Harmke Zuidema - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken school achter de rug

Door: Harmke

Blijf op de hoogte en volg Harmke

04 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!!

We hebben er al weer 2 weken school op zitten hier! Het gaat zo super snel. We hebben veel leuke dingen gedaan. Vorige week donderdag zijn Amber en ik uit eten geweest met Myrthe en Laurien. Dat was heel gezellig. Verder zijn Amber en ik naar de London Eye geweest en naar de Big Ben. In het weekend zijn we uit geweest in Acton, dit ligt vlakbij Ealing, waar wij zitten.

Op school is het heel anders dan bij ons in Nederland. In het praktijk lokaal hangen er gordijnen tussen de behandelstoelen, dat is in Nederland niet zo. Ik heb een gezichtsbehandeling gehad van iemand daar in de klas, en dat was een stuk minder ontspannend dan in Nederland. Heel gehaast en de producten halen ze alleen van je gezicht af met sponsjes en niet met een lekkere warme kompresdoek. Dat is best wel jammer. Verder heb ik ook een manicure behandeling gehad van een meisje. Dit stelde ook niet heel veel voor. Met de verzorging was ze zo klaar. En het lakken was een ramp. In totaal is ze een uur bezig geweest met lakken. Het moest er ook 1 keer vanaf, omdat de nagellak in mijn nagelriemen zat.
Verder doen ze daar op school heel veel make-up. Ook maken ze van die wonden na op je handen of je gezicht. Bij mij had een meisje wonden op mijn handen gemaakt. Best apart.

Nu hebben we lekker weekend en gaan we morgen (vrijdag)avond uit met Myrthe en Laurien. Na het weekend hebben we nog maar 1 weekje school en dan vliegen we zaterdag ochtend om 9uur weer terug naar Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harmke

Actief sinds 16 Jan. 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 1426

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 13 Februari 2016

London 2016

Landen bezocht: