De eerste dagen in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Harmke Zuidema - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Harmke Zuidema - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Londen

Door: Harmke

Blijf op de hoogte en volg Harmke

25 Januari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zondagnacht om 4uur zaten we in de auto om naar Eindhoven te gaan. Vanaf daar vloog ik samen met Amber, Laurien en Myrthe naar Londen. Ons vliegtuig vertrok om 8uur. Aangekomen in Londen was het kwart over 8. Toen moesten we nog even wachten totdat onze transfer kwam. We hebben anderhalf tot 2uur in de taxi gezeten. Eerst brachten we Laurien en Myrthe weg naar hun gastgezin.. Uiteindelijk waren Amber en ik om half 11 bij ons gastgezin. Onderweg hebben we al veel gezien, zoals de Tower Bridge en de London Eye. Ook hebben we het gebouw gezien waar de films van James Bond opgenomen zijn.
In ons gastgezin aangekomen, kregen we een rondleiding door het huis. 'S middags wouden we de stad ingaan, maar dit is niet gelukt omdat we verdwaald waren. 'S avonds hebben we lekker gegeten en zijn we op tijd naar bed gegaan, omdat we de volgende dag onze eerste schooldag hadden.
Onze eerste schooldag was vandaag, wat best spannend was. We waren op tijd van huis weg gegaan, omdat we nog niet zo goed zijn hier met het openbaar vervoer. Gelukkig zijn we daar op tijd aangekomen en hebben we de school in één keer kunnen vinden.
De eerste indruk van de school was heel goed. De mensen zijn erg vriendelijk. Op school hebben we alleen praktijkles gehad vandaag. 'S ochtends mochten we bij de studenten kijken wat hun aan het doen waren en vragen stellen. Daarna hadden we een uur pauze. Na de pauze hadden we weer praktijk en hebben we een hot stone massage op elkaar geoefend.
Vanavond gaan we weer lekker op tijd naar bed, want morgen hebben we weer een nieuwe dag school, met nieuwe dingen:)

• 25 Januari 2016 - 21:47

Jennie:

Leuk om je zo te kunnen volgen en je verhaal te lezen. Jullie waren nog eerder in Londen dan dat wij thuis waren afgelopen zondag. Maar goed toen moesten jullie nog een heel eind met de taxi!!
    Hopelijk gaan jullie snel Londen verkennen, zonder te verdwalen. De eerste schooldag ook alweer overleefd, veel suc6 morgen op school. <3

• 26 Januari 2016 - 15:53

Ankie:

Hey Harmke,
    Leuk om je op deze manier te volgen. Heel veel plezier in Londen en we zien uit naar je volgende verslag.
    Knuffel ook van Stan,
    Ankie

• 28 Januari 2016 - 18:14

Jeanine:

Hoi Harmke hoe gaat het daar in London. leer je al veel nieuwe dingen?

groetjes hier vanuit Zwolle